Forby - zapni prenájom
Benefit1 Doručenie do 2 prac.dní
Benefit3 100+ produktov na sklade
Wishlist Môj účet 0 Nákupný košík

Najčastejšie otázky

1. Akým spôsobom funguje prenájom Forby? 

U nás si môžete vybavenie prenajať na 7 dní, 1, 3 alebo 6 mesiacov. Ponúkame prenájom všetkým n
ové alebo skoro nové kvalitné zariadenia s kontrolou kvality. Naša služba umožňuje našim používateľom požičiavať si zariadenia a používať ich bez toho, aby ich museli vlastniť. Pre požičanie je potrebné overnie identity a zaplatenie kaucie. Doručujeme prostredníctvom kuriéra alebo balíkových schránok.  

Platby : Platba za kauciu a doručnie sa inkasuje automaticky z platobnej karty/ alebo bankovym prevodom. Platba sa uskutoční pred odoslaním zariadenia.

Doručenie a vrátenie zariadenia : Máme 2 druhy doručenia: kuriér a úschovňa balíkov. Vyberiete si typ doručenia a vrátenia zariadenia bezplatné. Dodacia lehota nie je zahrnutá v dobe prenájmu.

2. Ako sa počíta doba prenájmu?

Doba prenájmu sa počíta od momentu prevzatia zásielky od kuriéra, zo skrinky na zásielky. Prenájom končí odovzdaním balíka kuriérovi, uložením do schránky na balíky. Dodáme, že počas prepravy zariadenia vám nevznikajú žiadne náklady.
Doba prenájmu : 7 dní - zariadenie bolo prevzaté utorok 8.4.2025 - treba vratit ten istý deň o týždeň utorok 15.4.2025
Doba prenájmu : 
1,3,6 mesiacov - napr. obdobie 3 mesiace - zariadenie prevzaté 15.3.2025 - vrátenie najneskôr 14.6.2025

3. Ako dlho si môžem požičať vybavenie?

V spoločnosti Forby môžete dobu prenájmu vybavenia prispôsobiť svojim potrebám výberom jednej z dostupných možností minimálnej doby prenájmu7 dní, 1 mesiac, 3 mesiace a 6 mesiacov. Ak chcete prenajaté zariadenie používať aj po uplynutí zvolenej minimálnej doby prenájmu, môžete tak urobiť bez akýchkoľvek ďalších formalít. Stačí, ak zariadenie nevrátite – systém automaticky predĺži prenájom o ďalší mesiac pri zachovaní aktuálneho poplatku. V prípade prenájmu na 7 dní sa prenájom automaticky predlžuje o ďalších 30 dní a účtuje sa poplatok podľa cenníka za predplatné na 1 mesiac.

4. Môžem zmeniť dĺžku predplatného počas obdobia objednávky?

Minimálnu dobu prenájmu si môžete kedykoľvek predĺžiť. Platby za nasledujúce zúčtovacie obdobia sa zmenia podľa cenníka novozvoleného modelu predplatného. Dôležité: Zmenou dĺžky predplatného sa doba prenájmu predlžuje o zvolený počet mesiacov, aktuálna doba prenájmu nie je zahrnutá. Napríklad: Ak máte objednávku na 1 mesiac a zmeníte plán na 6-mesačný, vyhlasujete, že si zariadenie prenajmete na ďalších 6 mesiacov. Celková doba prenájmu bude teda 7 mesiacov.

5. 
Čo ak tovar nevrátim včas?

O dobu prenájmu si nemusíte robiť starostiV predplatiteľskom modeli je zvolené obdobie deklarovanej platby za stanovené minimálne obdobie. Predplatné si môžete, ak vám skončí deklarovaná doba prenájmu a zariadenie nevrátite, na začiatku ďalšieho zúčtovacieho obdobia zinkasujeme platbu za ďalší mesiac a zariadenie môžete bez obáv používať. Dôležité: V prípade prenájmu na 7 dní sa prenájom automaticky predlžuje o ďalších 30 dní a účtuje sa poplatok podľa cenníka za predplatné na 1 mesiac.

6. Čo ak poškodím svoje zariadenie?

Zariadenie je potrebné s kontrolovať po prevzatí a poškodenie alebo chyby nahlásiť do 24 hod. od prevzatia. Ak sa zariadenie poškodí alebo prestane fungovať, je nevyhnutné incident okamžite nahlásiť. Správa musí obsahovať podrobný popis poruchy a ak je to možné, priložiť fotografie zobrazujúce poškodenie. Poruchu treba zaslať na email: forby@forby.sk.
Čo sa stane po nahlásení?  
Vrátenie zariadenia: Zariadenie nám musíte vrátiť. Technické overenie: Naše technické oddelenie vykoná prvotnú diagnostiku.V prípade potreby bude zariadenie odoslané do autorizovaného servisného strediska.
Rozhodnutie: Ak je chyba spôsobená výrobnou chybou alebo chybou hardvéru, nevzniknú vám žiadne ďalšie náklady okrem tých, ktoré už pokrýva váš prenájom. V iných prípadoch všetky náklady na opravu zaplatíte vy.

7. 
Môžem vrátiť svoje vybavenie pred skončením predplatného?

Áno, zariadenie môžete kedykoľvek vrátiť. Nezabudnite, že aj tak budete musieť zaplatiť za celú deklarovanú dobu prenájmu.

8. Čo ak je vybavenie, ktoré dostanem, neúplné? 

Ak je vybavenie, ktoré dostanete, neúplné, to znamená, že v ňom chýbajú prvky, ktoré sú potrebné na správne používanie, najskôr skontrolujte balík znova (niektoré prvky môžu byť skryté v najmenej viditeľných vreckách a/alebo krabiciach). Ak aj napriek vášmu hľadaniu nie je produkt kompletný, kontaktujte nás prostredníctvom chatu, napíšte na e-mail: forby@forby.sk 
Upozorňujeme, že tento typ reklamácie môžeme posúdiť kladne a poskytnúť vám chýbajúcu vec (alebo opravnú časť platby za prenájom) len vtedy, ak bude hlásenie podané do 24 hodín od prevzatia zariadenia.

9. Čo je overenie dokladom totožnosti?

Na overenie klienta prostredníctvom dokladu totožnosti používame systém VeriFFProces overenia zahŕňa potvrdenie vašej totožnosti odfotením dokladu totožnosti a odfotením vašej tváre. 
Overenie dokladom totožnosti je dôležitým krokom, ktorého cieľom je okrem iného: potvrdenie plnoletosti zákazníka a uistenie sa, že Plenti účet používa iba jeho majiteľ. Vďaka tomuto procesu dokážeme zabezpečiť vaše údaje a zabezpečiť, aby ste mohli bez obáv využívať naše služby.

10. 
Sú okuliare VR samostatné zariadenie?

Náhlavná súprava Oculus Meta Quest 3 a Meta Quest 3s  je samostatná jednotka – na fungovanie nevyžaduje pripojenie k počítaču/laptopu. Oculus určite môžete pripojiť k počítaču alebo playstationu.

3